בכל אחת מהאפשרויות הבאות, יש התחייבות ללקוח לאחריות על השרות. במידה ולאחר הזמן שהוקצב בהסכמה עם הלקוח ובתאם לסוג ההסכם, הלקוח החליט מסיבה כשלהי לבטל את ההסכם (ייתכן שהוא לא יהיה מרוצה מרמת המקצועיות או מזמני התגובה לטיפול בקריאות וכדומה) - כל כספו יוחזר חזרה. חשוב לנו מאוד שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים ויקבלו את המקסימום בעבור כספם ללא לקיחת סיכון. >> הסכם שרות שנתי (ריטיינר) - מתן שירותי תמיכה לחומרה ולתוכנה במחיר חודשי קבוע טיפול בכל התקלות, חומרה ותוכנה. תחזוקת המערכות הקיימות, נציגות טכנית מול בתי התוכנה איתם עובד הלקוח ומול כל גורם הקשור למערכות המחשוב שברשותו. בשרות מסוג זה הלקוח משלם תשלום קבוע ללא תלות בשעות העבודה המושקעות בטיפול בתקלות. >> הסכם שרות במתכונת של רכישת בנק שעות הלקוח רוכש כמות מסוימת של שעות עבודה ומקבל את השרות כמו בשרות ריטיינר. לאחר ניצול השעות שנרכשו, יתבצע חידוש של בנק שעות נוסף. >> מיקור חוץ - הסכם תחזוקה מתוכננת ומתוזמנת לתחזוקה שוטפת וטיפול בתקלות במועדים קבועים באתר הלקוח בהתאם לסיכום עם הלקוח, יגיע טכנאי לביקור יזום בימים שנקבעו במהלך השבוע למספר שעות שהוסכם עליהן. בכל ביקור יתבצע טיפול בתקלות השוטפות, תחזוקה מונעת, עדכונים וכדומה. >> הסכם שרות תמיכה מרחוק לתחנות עבודה ושרתים טיפול בתקלות באמצעות השתלטות מרחוק על תחנת הקצה או על השרתים. במידה ולא ניתן לתקן את התקלה מרחוק, יישלח טכנאי לאתר הלקוח לאחר אישורו ובהתאם לסכום שנקבע מראש. >> הסכם חיוב לפי קריאה טיפול בתקלות בחיוב לפי שעה בהתאם לסיכום עם הלקוח. |